Sweden Rock Festival samarbetar med Brands For Fans

Av Redaktionen
Mar 14th, 2013
0 Kommentarer
295 Views

Sweden Rock Festival, Skandinaviens största hårdrocksfestival, inleder ett spännande samarbete med Brands For Fans som specialiserat sig på att med dryckeskoncept förstärka bandet mellan varumärken och deras fans.

I vår kommer de första produkterna med ett nytt koncept som kommer att få fansen att känna igen sig och självklart har urvalet gjorts med tanke på Sweden Rocks målgrupp.

Vi vet att Sweden Rocks målgrupp gillar god dryck och hårdrock, därför har det varit extra roligt att samarbeta med festivalen och tillsammans med dem välja ut produkter som passar perfekt och som många kommer att uppskatta säger Sari H Wilholm, Brands For Fans.

Lansering av två nya produkter sker under våren 2013 och kommer finnas tillgängliga via Systembolagets beställningssortiment.

Mats Natvig, VD – Vi valde Brands For Fans som samarbetspartner då vi med stort intresse följt deras lanseringar av flera mycket framgångsrika produkter. Brands For Fans sätt att arbeta med ett helhetskoncept för både produkt och marknadsföring är unikt på marknaden och vi ser stora möjligheter att genom ett långsiktigt samarbete gemensamt utveckla nya spännande produkter.

Om Sweden Rock festival
Sweden Rock Festival grundades i Blekinge 1992 och är idag Skandinaviens största hårdrocksfestival med en spännvidd från rockig blues till den hårdaste metal. ?Vid Norje Havsbad utanför Sölvesborg har världsartister som Aerosmith, Guns n’Roses, Ozzy Osbourne, Mötley Crüe, Def Leppard, Scorpions och många fler uppträtt inför Sveriges kanske mest trogna festivalpublik. ?I år gör både Kiss och Rush sina första festivalspelningar någonsin på svensk mark och Europe firar sitt 30-årsjubileum med pompa och ståt.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *